🍃امام زمان(عج) آمدنی نیست، آوردنی‌ست...

🔹حاج اسماعیل دولابی می‌فرماید: ظاهرا می‌گوییم آقا می‌آید ولی در حقیقت ما به خدمت حضرت میرویم. ما به پشت دیوار دنیا رفتیم و گم شدیم، باید از پشت دیوار بیرون بیاییم تا ببینیم که حضرت از همان ابتدا حاضر بودند. امام زمان گم و غائب نشده است. ما گم و غائب شده ایم.

📚 مصباح الهُدی ص ۳۱۹

از حضرت فاطمه(سلام الله عليها) روایت شده که پیامبر اکرم فرمودند: امام همچون کعبه است که (مردم) باید به سویش روند، نه آن که (منتظر باشندتا) او به سوی آنها بیاید.

📚 بحار الانوار، ج ۳۶، ص ۳۵۳

🔺 تا ما نخواهیم، او نمی‌آید...
🔺 کافیست از خودمان شروع کنیم...

💠 أللَّھم عجل لولیڪ ألفرج